NSSA
Aanbieder

Inloggen leden



FAQ

 
aanbieder

  1. Problemen met inloggen of inlogcodes kwijt, wat nu? »

    Stuur een aanvraag voor een nieuwe gebruikersnaam (mag u zelf opgeven) en een nieuw wachtwoord (minimaal 6 tekens waarvan minimaal 2 cijfers) naar info@nssa.nl. Uw aanvraag zal administratief verwerkt worden en ontvangt u per mail hierna een bevestiging op het e-mail adres dat u in het aanmeldingsformulier hebt opgegeven.

  2. Kan ik lid worden van de NSSA? »

    Indien u als bedrijf een Mini-Opslag / Self-Storage vestiging wilt oprichten of heeft opgericht of als u als bedrijf op een andere manier raakvlakken heeft met de branche kunt u lid worden. Er wordt onderscheid gemaakt tussen volwaardige leden, aspirant leden en buitengewone leden. Op basis van de informatie die u aan de vereniging door middel van een inschrijving doet toekomen wordt de status door het bestuur bepaald.

  3. Waar verkrijg ik een formulier om mij aan te melden als lid? »

    klik hier voor de aanmeldingsformulier, klik na invullen op registreer. Na ontvangst van een volledig ingevuld formulier ontvangt u automatisch de benodigde informatie.

  4. Hoe kan ik meer medewerkers laten aanmelden op de website? »

    Stuur een mail naar info@nssa.nl en dien een verzoek in. Vermeld een voor de betreffende persoon uniek e-mail adres en u ontvangt een bijbehorend wachtwoord.

  5. Waar kan ik informatie vinden over de bestuursleden? »

    Klik, na aanmelden, op BESTUUR in de menubalk. Op de oranjebalk verschijnt nu een submenu, klik op de betreffende bestuursfunctie voor meer informatie.

  6. Mijn vestiging staat niet vermeld (of incorrect/onvolledig) wat nu? »

    Alle leden vullen bij het aanmelden de zichtbare en niet zichtbare informatie zelf in en zijn en blijven zelf verantwoordelijk voor de betreffende informatie. Kleine aanpassingen op door leden ingediende informatie kunnen worden doorgegeven aan info@nssa.nl.

  7. Wat doet NSSA allemaal? »

    De aangesloten bedrijven voldoen aan de strenge eisen met betrekking tot de veiligheid, privacy en tal van andere zaken. De vereniging kan deze criteria laten toetsen door een externe adviseur. Tevens behartigt de vereniging het algemeen belang van de Branche. Zo is zij aangesloten bij FEDESSA, de Europese overkoepelende organisatie. Daarnaast houdt de vereniging contact met overheidsinstanties waar de branche direct mee heeft te maken. 

  8. Onze vestiging staat niet vermeld bij leden, hoe kan dit? »

    U bent aspirant lid en raadpleegt hoofdstuk LEDEN zonder dat u bent aangemeld. Na het aanmelden (inloggen) gaat u naar LEDEN en vervolgens selecteert u vestigingen. Hier staan alle aangemelde vestigingen van alle leden en aspirant leden vermeld.

  9. Wat is de status van mijn aanmelding? »

    Na de ontvangst van een aanmeldingsformulier ontvangt u informatie op het door u aangegeven mail adres. Het aanmeldingsformulier wordt in de bestuursvergadering ingebracht waarna door het bestuur de aan te houden procedure wordt bepaald. Indien u over een Mini Opslag vestiging beschikt kan u automatisch aspirant lid worden, u ontvangt dan een factuur. Voor zowel leden, aspirant leden als buitengewone leden geldt dat het lidmaatschap alleen geldig is na het voldoen van de contributie. Betalingen van contributie dienen binnen 14 dagen na ontvangsts factuur te zijn voldaan.